reklama

Som posero

... a nie prvý raz

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

Som sopka pred výbuchom

chystám sa chrliť lávu

v dlaniach zvieram

otáznikov plnú hlavu

***

Skalpel na mňa nadržane žmurká

popíjam šálku horúceho turka

(chuť nevnímam)

***

Balím pyžamo, kefku, uterák

prihodím aj požičanú knihu

zbalím aj púzdro nádeje

priložím blok a pero

priznávam...

(hoci nerada)

****

som posero!



PS: Ospravedlňujem sa pani Poézii za túto nekoordinovanú lávu slov a Vám tiež...

PS2: Prepáčte, zrušila som diskusiu, šetrím váš čas...hihi

Jana Dratvová

Jana Dratvová

Bloger 
  • Počet článkov:  590
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Milujem písmenká a rada sa s nimi hrám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSprcha duše vo veršijedlo, bylinkyoprášené spomienkyMôj zverinecČriepky dňaUletené, pokus o fejtónSúkromnéNezaradené kadečo

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu