reklama

Jasný víťaz

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Iba čas nechodí spať

drží nás pevne v hrsti

človek sa márne zlostí

čas je jasný víťaz

Vlastným tempom

aj tvoj život vlečie

dni do rokov zaoblečie

nikomu priepustku nedá

staroba už klíči v detstve

Iba čas nechodí spať

nemá cenu ho podvádzať

vie duša odchádzajúca

aj tá čo sa len narodí

Život plynie rýchlo

tak ho žime pomaly



Čas je večná téma, už som mu aj ja venovala nejeden verš. Nemám však zato u neho protekciu, je nepodplatiteľný. Zistila som však, že je lepšie žiť s ním v mieri, ako s ním v boji súperiť. Nie vždy sa mi však moje predsavzatie darí dodržať. Čas je ten, do koho si môžeme vždy "udrieť", keď sa nám čosi nedarí, keď niečo nestíhame. Je vlastne našou večnou výhovorkou, pritom ako povedal J. F. Kennedy, "Čas musí byť pre nás nástrojom a nie výhovorkou." Prajem vám v zmysle jeho slov, perfektný nástroj...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


foto: www.stockphotos.sk

Jana Dratvová

Jana Dratvová

Bloger 
  • Počet článkov:  590
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Milujem písmenká a rada sa s nimi hrám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSprcha duše vo veršijedlo, bylinkyoprášené spomienkyMôj zverinecČriepky dňaUletené, pokus o fejtónSúkromnéNezaradené kadečo

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu