reklama

Keby som bola kúzelník

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
Obrázok blogu

Keby som bola kúzelník

vyčarovala by som svetu

čím nepohrdol by asi nik

Č A S...


Čas na radosť

čas na úsmev

na myšlienky viac času

pre seba aj do daru


Nech čas nie je

len naháňačka

hodinových ručičiek


Darovala by som

čas na snívanie

čas na nádej

na dolapenie hviezd

na lásku

na seba


Klamať čas

význam nemá


Darovala by som čas

na vlastný život

na nehu

na porozumenie


Darovala by som čas

na vykúpenie dieťaťa

čo žije v každom z nás

foto: www.novaline.sk

www.domdecor.sk







Jana Dratvová

Jana Dratvová

Bloger 
  • Počet článkov:  590
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Milujem písmenká a rada sa s nimi hrám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSprcha duše vo veršijedlo, bylinkyoprášené spomienkyMôj zverinecČriepky dňaUletené, pokus o fejtónSúkromnéNezaradené kadečo

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu