reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Dratvová

Jana Dratvová

Bloger 
  • Počet článkov:  590
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Milujem písmenká a rada sa s nimi hrám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSprcha duše vo veršijedlo, bylinkyoprášené spomienkyMôj zverinecČriepky dňaUletené, pokus o fejtónSúkromnéNezaradené kadečo

reklama

Uletené, pokus o fejtón

Aj dnešný svet potrebuje Lincolna

Jana Dratvová

Aj dnešný svet potrebuje Lincolna

Dobrovoľne priznávam, že som samonasierací typ. Hoci, podvedome sa tomu stále bránim, musím priznať, že po objektívnom sebazhodnotení som prišla k záveru, že sa nemýlim. Veď keby som nebola, tak sa nedokážem predsa tak rozohniť a naštvať po prečítaní rôznych bohapustých správ. Tak mi treba!  Hovorí sa, že starý konár už neohneš, tak s tým budem musieť asi žiť až do konca...(toho svojho, samozrejme).

  • 31. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 726x
  • 15
Cica nežer!

Jana Dratvová

Cica nežer!

A je to tu. Zazvonil zvonček a Popolcovou stredou urobil fašiangom konček. Už ste v duchu tradícií vypratali z chladničky všetky dobroty a na dvere špajzky ste nalepili veľkú ceduľu: Vstup zakázaný? Že nie? Tak potom vitajte v klube nedostatočne vybavených pevnou  vôľou či ignorantov tradícií. Nepochybujem však, že sú medzi nami aj takí, ktorí budú poctivo upratovať nielen vo svojich bruškách ale aj v hlave. Využijú 40 dní pôstu na zlepšenie svojho životného štýlu a pokúsia sa z tela odbúrať to, čo si nahonobili v čase Vianoc, či povianočných fašiangov. Z úprimného obdivu im prevolávam: "Sláva!" Umiernení fanúšikovia pôstu zastávajú názor,  že pôst nemusí znamenať zrovna suchú kôrku a vodu, ale, optimisticky pôstom nazývajú všetko to, čo pomôže zlepšiť zdravý životný štýl. Veď ako sa hovorí, aj málo je viac ako nič, snaha sa cení... Lenže...

  • 24. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 776x
  • 17
Dozrela som. Budem svokra.

Jana Dratvová

Dozrela som. Budem svokra.

Ostatné noci akosi veľa snívam. Sny sú živé, niekedy aj vydesia. Nedávno som si doslova "vychutnala" pád auta zo zrázu, samozrejme, že som v tom aute sedela. Hrozný pocit. Prenasleduje ma už pár dní. Bojím sa pozrieť do snáru. Čo ak si prečítam čosi negatívne? Hrám sa, že takým výkladom neverím, ale zmiesť ich pod stôl tiež nedokážem, ak sa už ku mne dostanú. Túto noc som mala znovu sen, na ktorý som si ráno spomenula. Býva totiž viac ako pravidlom, že si sny nepamätám. V ostatnú dobu však pri rannej káve sny prežívam znova. Zrazu snová pamäť funguje.

  • 1. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 222x
  • 53
reklama
SkryťZatvoriť reklamu