reklama

Cica nežer!

A je to tu. Zazvonil zvonček a Popolcovou stredou urobil fašiangom konček. Už ste v duchu tradícií vypratali z chladničky všetky dobroty a na dvere špajzky ste nalepili veľkú ceduľu: Vstup zakázaný? Že nie? Tak potom vitajte v klube nedostatočne vybavených pevnou  vôľou či ignorantov tradícií. Nepochybujem však, že sú medzi nami aj takí, ktorí budú poctivo upratovať nielen vo svojich bruškách ale aj v hlave. Využijú 40 dní pôstu na zlepšenie svojho životného štýlu a pokúsia sa z tela odbúrať to, čo si nahonobili v čase Vianoc, či povianočných fašiangov. Z úprimného obdivu im prevolávam: "Sláva!" Umiernení fanúšikovia pôstu zastávajú názor,  že pôst nemusí znamenať zrovna suchú kôrku a vodu, ale, optimisticky pôstom nazývajú všetko to, čo pomôže zlepšiť zdravý životný štýl. Veď ako sa hovorí, aj málo je viac ako nič, snaha sa cení... Lenže...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu

Nie je to také jednoduché! Na jazyku cítim ešte chuť voňavých šišiek, nedávno pečených kapustníkov, doliek s makom, či bryndzových pirohov. Po hlbokom zvažovaní som však vyhlásila vojnu kalóriám.

"Kalórie sú malé svine, ktoré nám v noci vlezú do skrine a prešívajú nám veci. Mám ich plnú skriňu". Nedávno mi v pošte zaparkoval mail tohto znenia. Máte pocit, že reč je práve o vašej skrini? Omyl, reč je o mojej, ja ich mám naozaj plnú skriňu!

Pobavil ma aj iný výrok z internetu: "Všetci si myslia, že snom každej ženy je mať dokonalého, krásneho, skrátka naj... muža. Zbláznili ste sa? Našim najväčším snom je žrať a nepribrať!" Predpokladám, že nebude núdza o podpisy žien, ktoré s týmto tvrdením budú súhlasiť. Na podpisovej listine som uvedená pod číslom jedna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prichádza hrozba vyzliekania dlhých svetrov, búnd, vetroviek, kabátov a tým následné odhaľovanie našich proporcií. Len to píšem a naskakuje mi husia koža...

Práve včera som sa úplne náhodou dozvedela od priateľky o akejsi Dukanovej diéte. Vlastne, asi to nebolo náhodou, veď vraj náhody neexistujú. Takže to beriem ako znamenie, že práve jej návodu sa mám chytiť a pustiť sa do vražedného boja s neželanými malými sviňami v mojej skrini. Dva dni si nechám na zoznámenie sa s jej pravidlami a v pondelok štartujem. Rozbehnem vlastný pôst... Skúsim k tomu pridať dlhšie prechádzky s Benym. Vari už nebude zem tak priťahovať k sebe moju maličkosť, ako v tých mrazivých dňoch, kedy som kuracím krokom len s veľkou námahou zdolávala ľadové chodníky, či cesty. Dokonca som pár krát skúsila ich tvrdosť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som však "nad vecou", nebudem nič preháňať. Veď:

* keby prechádzky boli také zdravé, ako sa hovorí, tak poštári by museli byť nesmrteľní

* veľryba pláva celé dni, konzumuje iba ryby a aj tak je obézna

* zajac celé dni behá, skáče a aj tak sa dožije iba päť rokov (nemám overené)

Pozrime sa na takú korytnačku! Nebehá, neskáče, vždy príde posledná, takmer sa nehýbe a predsa sa dožije 150 rokov! Žeby mi preto bola taká sympatická?

Ale teraz vážne, na chladničku lepím veľkými písmenami CICA NEŽER!

Držte mi palce!

Foto:

zoobojnice.sk

zdravie.pravda.sk

Jana Dratvová

Jana Dratvová

Bloger 
  • Počet článkov:  590
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Milujem písmenká a rada sa s nimi hrám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSprcha duše vo veršijedlo, bylinkyoprášené spomienkyMôj zverinecČriepky dňaUletené, pokus o fejtónSúkromnéNezaradené kadečo

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu