reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Dratvová

Jana Dratvová

Bloger 
  • Počet článkov:  590
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Milujem písmenká a rada sa s nimi hrám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSprcha duše vo veršijedlo, bylinkyoprášené spomienkyMôj zverinecČriepky dňaUletené, pokus o fejtónSúkromnéNezaradené kadečo

reklama

Môj zverinec

Moruškujem...

Jana Dratvová

Moruškujem...

Dnes sú to práve tri roky, čo do našej domácnosti pribudol prvý štvornohý zvierací člen. Bol ním Moruško, morčiatko, ktoré prijalo našu adresu za trvalý pobyt ako štvorročné, dovtedy žilo v Bratislave. Jeho majitelia si však uvedomovali, že Moruško býva celé dni doma sám, ich pracovné povinnosti im umožňovali až večerné príchody domov. Videli na ňom, že je smutný a tušili, že mu chýba spoločnosť a preto sa rozhodli nájsť mu nového majiteľa. Stala som sa ním ja, vlastne, my - ja a manžel. Nikdy som neoľutovala, že som svoj inštinkt poslúchla.

  • 4. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 321x
  • 34
Pre môjho priateľa som kornút zmrzliny

Jana Dratvová

Pre môjho priateľa som kornút zmrzliny

Ak nie ste oduševnený  psíčkar, či psíčkarka radšej ani tento článok nečítajte. Útlocitnému čitateľovi by som sa mohla sprotiviť (možno až zhnusiť) a mohla by som ho stratiť aj pre moje budúce blogové príspevky, venované iným témam. To by som nerada riskovala. Tak si prosím, kvôli mne, dobre si rozmyslite, či článok otvoríte. Denno-denne prekvapujem samú seba, nikdy by som neverila, čo znesiem, čo mi už (takmer) nevadí, na čo si zvykám... Veď ako sa hovorí, keď ľúbiš, nie je čo riešiť.

  • 8. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 343x
  • 60
Chlpatý darček slávi prvé narodeniny

Jana Dratvová

Chlpatý darček slávi prvé narodeniny

Do syrovej kocky prizdobenej pásikmi šunky zapichujem sviečku. Pre nášho oslávenca, pre Benyho, ktorý dnes slávi prvý rok svojho života a deväť mesiacov, čo je u nás. Neviem, či sviečku sfúkne sám, asi mu s tým pomôžeme. Poradím mu, nech si niečo pekné praje, no neviem, či ma pochopí. Ale ak by si mal niečo pekné priať, myslím, že by to ako u ľudí bolo zdravie a potom veľa lásky, veľa šantenia, dlhé prechádzky,  pridal by dobré papaníčko a občas aj nejaký mls. Myslím, že jemu toto k jeho psiemu šťastiu stačí.

  • 14. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 572x
  • 61
Ako sa Beny zaťal

Jana Dratvová

Ako sa Beny zaťal

V sobotu sme mali milú návštevu. Samozrejme, že sme klábosili o kadečom, nevyhli sme sa ani téme nášho zverinca. Spomínala som na svoje začiatky spolužitia s Benym, ktoré boli veru dosť strastiplné. Neviem, či pre Benyho, no pre mňa určite. Popritom som si spomenula na jednu príhodu. Dovolím si ju prednostne venovať Dušankovi, pretože práve on sa ma opýtal, prečo som ju ešte neprerozprávala na blogu.

  • 15. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 901x
  • 152
Beny: "Čo sa to vonku robí?"

Jana Dratvová

Beny: "Čo sa to vonku robí?"

Tak vám poviem, že to, čo sa robí vonku nie je  v súlade so psím, či vlastne... kostolným poriadkom. Narodil som sa v máji, už som vonku zažil kadečo, ale to, ako sa mení zem v týchto dňoch... to je fakt silná káva aj na mňa, o dva týždne sedemmesačné šteňa. Volám sa Beny, mnohí ma už poznáte.

  • 29. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 928x
  • 64
reklama
24 + 6

Jana Dratvová

24 + 6

Ide o výpočet mesiacov. Viažu sa k dvom  rôznym udalostiam. Tých 24  sa vzťahuje k môjmu chlpatému drobcovi, morčiatku Moruškovi a tých 6 zase k šibalskému Benymu. Hm, oslavujem (pre mňa) podstatné dni v živote môjho zverinca.

  • 12. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 353x
  • 36
Byt má slúžiť nám, nie my jemu...

Jana Dratvová

Byt má slúžiť nám, nie my jemu...

Chodím po byte a s hrúzou dookola konštatujem: "Mám pocit, že žijem v chlieviku". Uff, v paneláku zverinec, asi nie najlepší nápad. Ale čo už.  Nejako som s tým už (takmer)  zmierená, ale aj tak občas na mňa príde kríza a ja lamentujem, čoho som sa to (na staré kolená)  dožila...

  • 21. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 645x
  • 108
Volám sa Beny, predstavím sa sám...

Jana Dratvová

Volám sa Beny, predstavím sa sám...

Volám sa  Beny. Práve zajtra oslávim štyri mesiace, k novej rodine som sa prisťahoval od Nových Zámkov a v Turci žijem necelý mesiac. Zistil som, že moja "panička" píše na blog a tak si ho tajne chodím čítať. Som trochu smutný, že o mne ešte nenapísala nič. Čosi o mne už padlo v diskusiách, ale to je všetko. A tak som sa rozhodol vziať veci do vlastných labiek a predstavím sa teda sám...

  • 14. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 970x
  • 122
Domáci miláčik alebo chlpatý terapeut Moruško

Jana Dratvová

Domáci miláčik alebo chlpatý terapeut Moruško

Práve som si z krku zložila kožušinový golier...

  • 14. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 795x
  • 80
Keď ochorie chlpaté "dieťa"...

Jana Dratvová

Keď ochorie chlpaté "dieťa"...

Na mojom blogu som už o mojej chlpatej láske,  o mojom kile chlpatého slniečka nie raz písala. Vždy veselo, spokojne. Moruško, hoci už  má 5 rokov, našu spoločnú adresu zdieľa len rok. Dostala som sa k nemu vlastne náhodou, vďaka iniciatíve mojej dcérky. Toto malé zvieratko je mojim každodenným spoločníkom a nakoľko sa mu venujem v pravom zmysle slova, naučil sa kadečomu a je to už skôr predstupeň psíka ako morča.

  • 20. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 582x
  • 88
reklama
SkryťZatvoriť reklamu